kedd, június 18, 2024

1 hónappal az oltás után akut cukorsokk (jelentős cukorszint emelkedés) is előfordulhat.

1 hónappal az oltás után akut cukorsokk (jelentős cukorszint emelkedés) is előfordulhat.

Azt írják, ez nem számít, mert a vakcina előnyei jobbak.


Diabetic Medicine
LETTER
Open Access
Acute hyperglycaemic crisis after vaccination against COVID-19: A case series
Amy E. Edwards,Ramu Vathenen,Sian M. Henson,Sarah Finer,Kirun Gunganah
First published: 29 June 2021 https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/dme.14631

Népszerű írások

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás